Pühajärve Põhikool Uudised

PILDIKOGU | PÕHIVÄÄRTUSED
TUNNIPLAAN | VEEBIKALENDER
HUVIRINGID 2024-2025

 

TESTI OMA TEADMISI AASTA LINNUST KÄOST

 

TASUTA KOOLITUS TEISMELISTE LASTE VANEMATELE VAIMSE TERVISE ESMAABI

 

 

ISADEPÄEV LASTEAIAS 6. NOVEMBER

ISADEPÄEV KOOLIS 7. NOVEMBER

 

ANIMATSIOONI TUTVUSTUS

ANIMATSIOONI TUTVUSTUS

ANIMATSIOONI TUTVUSTUS 24. novembril käis meie koolis  külas Roland Seer. Ta rääkis meile animatsioonist ja sellest, kuidas seda tehakse. Roland näitas enda tehtud erinevaid animatsioone. Ta on teinud ka muusikavideoid. Huvitav oli teada saada,...

ISADEPÄEVA KONTSERT

ISADEPÄEVA KONTSERT

ISADEPÄEVA KONTSERT 10. novembri õhtul toimus Pühajärve kooli aulas isadepäeva kontsert. Rahvast kogunes üle ootuste palju. Enne aulasse pääsemist tuli isadel panna end proovile ning ära arvata, palju kaalub vuntsidega kõrvitsmees. Vahva idee pakkusid...

ÕPPEKÄIK TARTUSSE 

13. novembril sõitsid Pühajärve Põhikooli algklasside lapsed Tartusse. Meid ootas ees põnev päev – õppeprogrammid Tartu Loodusmajas ja kino ühiskülastus.
Tartusse jõudes jagunesime kahte gruppi. 1.-2. klassi lapsed läksid uurima taimede ja loomade talvenippe ehk kuidas taime- ja loomariik talveks valmistub ning külma aastaaja üle elab. 3. ja 4. klassi ootas ees lemmikloomaprogramm. 
Esialgu tutvustati meile punakõrv-ilukilpkonni. Saime teada, missuguseid tingimusi nad eluks vajavad, mida söövad ning kas nad ka kilbi seest välja saavad tulla. Tutvusime põnevate võõramaiste taimedega nagu õlipuu, ananass, ingver, kaktused. Paljudele oli uudiseks, et laste üks lemmikvili – banaan – ei kasvagi puus, vaid on hoopis maailma suurim rohttaim. Eriti huvitavaks läks siis, kui jõudsime lemmikloomade juurde. Kohtusime küüliku, merisea, kuldhamstri, tšintšilja, deegude, akvaariumikalade, viirpapagoide ja madagaskari prussakatega. Saime teada, kuidas nende eest hoolitseda, kust nad on pärit ning millega peaks arvestama lemmiklooma võtmisel. 
Muljetest tulvil seadsime sammud kinno, et vaadata  filmi „Amazonia“. Tegime koos pisikese tsirkusepärdikuga kaasa põneva seikluse ürgses Amazonase vihmametsas. Vaatamata ohtudele kohanes inimeste juures kasvanud loom metsiku keskkonnaga ning leidis tee oma hõimukaaslaste juurde. Loodus oli imekaunis ning tänu 3D formaadile tundus kõik käega katsutav. Filmi muutis eriliseks teksti puudumine, piirduti ainult muusika ja loodushäältega.
Kokkuvõtteks võib öelda, et meie õppekäik oli hariv ja samas ka emotsioone pakkuv. Mõtlemist ja arutlemisteemasid jätkus veel kojusõidu ajaks.

Krista Sumberg

ÕPPEKÄIK TARTUSSE 13. novembril sõitsid Pühajärve Põhikooli algklasside lapsed Tartusse. Meid ootas ees põnev päev – õppeprogrammid Tartu Loodusmajas ja kino ühiskülastus. Tartusse jõudes jagunesime kahte gruppi. 1.-2. klassi lapsed läksid uurima taimede ja loomade talvenippe ehk kuidas taime- ja loomariik talveks valmistub ning külma aastaaja üle elab. 3. ja 4. klassi ootas ees lemmikloomaprogramm. Esialgu tutvustati meile punakõrv-ilukilpkonni. Saime teada, missuguseid tingimusi nad eluks vajavad, mida söövad ning kas nad ka kilbi seest välja saavad tulla. Tutvusime põnevate võõramaiste taimedega nagu õlipuu, ananass, ingver, kaktused. Paljudele oli uudiseks, et laste üks lemmikvili – banaan – ei kasvagi puus, vaid on hoopis maailma suurim rohttaim. Eriti huvitavaks läks siis, kui jõudsime lemmikloomade juurde. Kohtusime küüliku, merisea, kuldhamstri, tšintšilja, deegude, akvaariumikalade, viirpapagoide ja madagaskari prussakatega. Saime teada, kuidas nende eest hoolitseda, kust nad on pärit ning millega peaks arvestama lemmiklooma võtmisel. Muljetest tulvil seadsime sammud kinno, et vaadata  filmi „Amazonia“. Tegime koos pisikese tsirkusepärdikuga kaasa põneva seikluse ürgses Amazonase vihmametsas. Vaatamata ohtudele kohanes inimeste juures kasvanud loom metsiku keskkonnaga ning leidis tee oma hõimukaaslaste juurde. Loodus oli imekaunis ning tänu 3D formaadile tundus kõik käega katsutav. Filmi muutis eriliseks teksti puudumine, piirduti ainult muusika ja loodushäältega. Kokkuvõtteks võib öelda, et meie õppekäik oli hariv ja samas ka emotsioone pakkuv. Mõtlemist ja arutlemisteemasid jätkus veel kojusõidu ajaks. Krista Sumberg

ÕPPEKÄIK TARTUSSE 13. novembril sõitsid Pühajärve Põhikooli algklasside lapsed Tartusse. Meid ootas ees põnev päev – õppeprogrammid Tartu Loodusmajas ja kino ühiskülastus. Tartusse jõudes jagunesime kahte gruppi. 1.-2. klassi lapsed läksid uurima taimede ja...

VÕISTKONDLIKUD KARIKAVÕISTLUSED RAHVASTEPALLIS              

7.novembril 2014 toimusid Pühajärve koolis (tüdrukud) ja Otepää Gümnaasiumis (poisid) maakonna 4.-5.klasside võistkondlikud karikavõistlused rahvastepallis. Võisteldi kahes alagrupis. Kolm paremat võistkonda tüdrukute osas olid Tõrva Gümnaasium, Valga Vene Gümnaasium ja Valga Põhikool, poiste osas Valga Põhikool, Keeni Põhikool ja Tõrva Gümnaasium. Meie kooli tüdrukud saavutasid 6.koha (võistkonda esindasid Liisa Mari, Elisabeth Marleen, Sofia, Kaisa, Riinu, Reelika, Maria, Pipi), poisid 9.-10.koha (võistkonda esindasid Andreas, Gen Marten, Mairo, Rasmus, Vladimir, Andreas, Jorgen Arne, Mattias). 

Miia Pallase, tüdrukute võistluse peakohtunik

VÕISTKONDLIKUD KARIKAVÕISTLUSED RAHVASTEPALLIS               7.novembril 2014 toimusid Pühajärve koolis (tüdrukud) ja Otepää Gümnaasiumis (poisid) maakonna 4.-5.klasside võistkondlikud karikavõistlused rahvastepallis. Võisteldi kahes alagrupis. Kolm paremat võistkonda tüdrukute osas olid Tõrva Gümnaasium, Valga Vene Gümnaasium ja Valga Põhikool, poiste osas Valga Põhikool, Keeni Põhikool ja Tõrva Gümnaasium. Meie kooli tüdrukud saavutasid 6.koha (võistkonda esindasid Liisa Mari, Elisabeth Marleen, Sofia, Kaisa, Riinu, Reelika, Maria, Pipi), poisid 9.-10.koha (võistkonda esindasid Andreas, Gen Marten, Mairo, Rasmus, Vladimir, Andreas, Jorgen Arne, Mattias).  Miia Pallase, tüdrukute võistluse peakohtunik

VÕISTKONDLIKUD KARIKAVÕISTLUSED RAHVASTEPALLIS               7.novembril 2014 toimusid Pühajärve koolis (tüdrukud) ja Otepää Gümnaasiumis (poisid) maakonna 4.-5.klasside võistkondlikud karikavõistlused rahvastepallis. Võisteldi kahes alagrupis. Kolm paremat võistkonda tüdrukute osas olid...

HALLOWEENI PIDU PÜHAJÄRVE PÕHIKOOLIS

HALLOWEENI PIDU PÜHAJÄRVE PÕHIKOOLIS

HALLOWEENI PIDU PÜHAJÄRVE PÕHIKOOLIS 31.oktoobril toimus Pühajärve Põhikoolis 1.-5.klassini halloweeni pidu. Seda korraldasid 6.klassi õpilased. Üritus toimus vahetundide ajal ja koolipäeva lõpus. Alustasime pidu 2.vahetunni ajal tseremooniaga, kus osalejaid pritsiti püha veega. Iga klass...

JAAN LATTIKU MÄLESTUSJOOKS JA -KÕND “TEEJUHT 2014”

29. oktoobril toimus Lüllemäel  kirjaniku, riigi- ja kirikumehe, EV haridus- ja välisministri, meie noortekirjanduse ühe rajaja, „Meie noorte“ juttude autori Jaan Lattiku 136. sünniaastapäeva tähistamine. Selle raames viidi läbi  XVI Jaan Lattiku mälestusjooks ja -kõnd „Teejuht 2014“, millel ka meie Pühajärve Põhikooli võistkonnaga juba mitmendat aastat järjest osalesime.

JAAN LATTIKU MÄLESTUSJOOKS JA -KÕND “TEEJUHT 2014” 29. oktoobril toimus Lüllemäel  kirjaniku, riigi- ja kirikumehe, EV haridus- ja välisministri, meie noortekirjanduse ühe rajaja, „Meie noorte“ juttude autori Jaan Lattiku 136. sünniaastapäeva tähistamine. Selle raames viidi läbi  XVI Jaan Lattiku mälestusjooks ja -kõnd „Teejuht 2014“, millel ka meie Pühajärve Põhikooli võistkonnaga juba mitmendat aastat järjest osalesime.

JAAN LATTIKU MÄLESTUSJOOKS JA -KÕND “TEEJUHT 2014” 29. oktoobril toimus Lüllemäel  kirjaniku, riigi- ja kirikumehe, EV haridus- ja välisministri, meie noortekirjanduse ühe rajaja, „Meie noorte“ juttude autori Jaan Lattiku 136. sünniaastapäeva tähistamine. Selle raames...

MIDA ÕPPISID PÜHAJÄRVE KOOLI ÕPETAJAD SÜGISVAHEAJAL

20.-24.oktoobril olid meie kooli õpetajad õpihimulised ning kasutasid erinevaid võimalusi enesetäiendamiseks. Kehalise kasvatuse õpetaja Janika osales infopäeval “Tervisedenduse tulemuslikkus Eesti koolides” (loe allpool). Inglise keele õpetaja Lembi käis TÜ eetikakeskuses koolitusel “Hea kool kui kiusamisvaba kool” (loe allpool ja vaata esitlust). Kooli direktor Miia sai osa Tallinna Reaalkoolis toimunud IKT sügiskonverentsist “Kooli uus õppetava – tehnoloogia ja õpetamine” (loe allpool). Algklasside õpetajad osalesid mitmel koolitusel – õpetajad Maie, Krista, Anneli ja Aili olid Otepääl keeleõppekoolitusel (loe allpool) ning õpetajad Krista ja Anneli koolitusel “Loodusõpetuse õpetamisest I ja II kooliastmes” (loe allpool). Ühiselt oldi koos oma koolis metoodilisel seminaril – täideti motivatsiooniküsitlus, kuulati ja jagati mõtteid koolitustelt, peeti nõu 5.klassi lõimingu arendamise üle, tuletati meelde Picasa võimalusi fotode töötlemisel ning õpiti internetti fotosid üles laadima (google+ või drive). 

“Tervisedenduse tulemuslikkus Eesti koolides”
Osalesin 20.10.14 Tartus, AHHAA keskuses aset leidnud projekti „Tervisedenduse tulemuslikkus Eesti koolides“ uuringu tulemusi tutvustaval infopäeval.
Tartu Ülikooli haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskuse eestvedamisel viidi kolme aasta jooksul Eesti 52 üldhariduskoolis läbi mitmeosaline uuring, milles keskenduti kuuendate klasside õpilaste tervisekäitumisele (näiteks kehaline aktiivsus ja toitumine, liiklus-, tule- ja veeohutus, uimastavate ainete proovimine ja tarvitamine ning seksuaalkäitumine) ja riskikäitumist mõjutavatele isiklikele, sotsiaalsetele ja keskkondlikele teguritele, aga ka sellele, kuidas koolid on korraldanud tervisedendusega seotud tegevused.
Infopäevadel tutvustati uuringu esmaseid tulemusi ning nende baasil välja töötatud soovitusi koolidele. Muuhulgas käsitleti seda, kas ja milliseid erinevusi esineb maa- ja linnakoolide või eesti- ja venekeelsete koolide õpilaste tervisekäitumises ning kas on erinevusi poiste ja tüdrukute tervisekäitumises. Lisaks arutati, kas tervisedenduslike koolide võrgustikus osalevate koolide õpilaste tervisekäitumine erineb võrgustikus mitteosalevate koolide õpilaste käitumisest. Arutelude käigus mõtestati ühiselt saadud tulemusi ja anti osalejatele võimaluse jagada häid kogemusi tervisedendusliku koolielu korraldamisel.
TerVEKool projekti eesmärk – uuringu eesmärgiks on kaardistada hetkeolukord 6. klassi õpilaste tervisekäitumises ja koolides läbiviidavates tervisedenduslikes tegevustes. Just selleks vanuseks on välja kujunemas ja juurdumas tervisekäitumuslikud harjumused, kuid selles eas on noored väga vastuvõtlikud nii halbadele kui ka headele teguritele. Uuringuga selgitatakse välja õpilaste erinevate tervise ja ohutuse valdkonna riskikäitumist mõjutavad tegurid, millele oleks efektiivsuse tõstmiseks koolis vaja enam tähelepanu pöörata. Töö tulemusena valmivad hindamisvahendid, mis võimaldavad ka edaspidi hinnata koolides tehtavaid tervisedenduslikke tegevusi ja nende tulemuslikkust ühelt poolt iga riskikäitumise osas eraldi, aga teiselt poolt ka õpilaste ja kooli tasandil tervikuna. Uurimuse käigus leitud teadmised võimaldavad välja töötada efektiivsemaid meetodeid laste tervise- ja ohutu käitumise mõjutamiseks. Loe rohkem siit.
Janika Kilk

“Hea kool kui kiusamisvaba kool”
Tutvustati konkursi “Hea kooli rajaleidja” tingimusi, sellel aastal keskendutakse koolikiusamisele. Anti näpunäiteid koolide eneseanalüüsi teostamiseks (keskenduda vaid ühele valdkonnale), räägiti kiusamisest (põhimõtted, ennetamine, kuidas sekkuda) ja rõhutati, et koolil peaks kindlasti olema välja töötatud samm-sammuline plaan kiusamisega toime tulemiseks, samuti selle ennetamiseks. Mulle tundus, et meil selles vallas veel tegemist küllalt. Eelmise aasta Väärtuskasvatuse koolid, Tabivere Põhikool ja Peetri Lasteaed-Põhikool, tutvustasid oma töökorraldust ja tegemisi väärtuskasvatuse koha pealt. Kuulsime palju vahvaid ideid, mida ka ise võiks järgida. Oli kasulik koolitus.
Lembi Oja

IKT sügiskonverents “Kooli uus õppetava – tehnoloogia ja õpetamine”
Osalesin rühmas “Digiajastu koolijuhid”, kus tutvustasid IKT arengut oma koolis Gustav Adolfi Gümnaasiumi ja Lilleküla Gümnaasiumi haridustehnoloogid. Sain teada, et koolide algklassides on 1 kord nädalas ainekeskne arvutitund. 
5.klassis on arvutitund, kus tutvustatakse termineid ja valmistatakse õpilasi ette uurimistööks. IKT lõiming ainekavades. Robootikatund. 
6.klassis e-Raamat.
7.klassis esitlused. Koolielu kajastamine, tegevuse planeerimisokuse kujundamine ja vastutuse võtmine.
Riik püüab leida vahendid, et IKTvahendid jõuaksid kõikidesse koolidesse.
Osalesin töötoas “Parimad näited IKT vahendite kasutamisel õppetöös”.
Vaata ettekandeid HITSA Innovatsioonikeskuse kodulehelt. Konkurss “Täna samm, homme teine 2014”. Mulle meeldis informaatika tund 5.klassis.
Sõnum õpetajatele – nutivahendeid me vältida ei suuda, aga millised teed on nende kasutamiseks õppetundides? Huvitav väljakutse õpetajatele ja kindlasti huvipakkuv õpilastele.
Miia Pallase

MIDA ÕPPISID PÜHAJÄRVE KOOLI ÕPETAJAD SÜGISVAHEAJAL 20.-24.oktoobril olid meie kooli õpetajad õpihimulised ning kasutasid erinevaid võimalusi enesetäiendamiseks. Kehalise kasvatuse õpetaja Janika osales infopäeval “Tervisedenduse tulemuslikkus Eesti koolides” (loe allpool). Inglise keele õpetaja Lembi käis TÜ eetikakeskuses koolitusel “Hea kool kui kiusamisvaba kool” (loe allpool ja vaata esitlust). Kooli direktor Miia sai osa Tallinna Reaalkoolis toimunud IKT sügiskonverentsist “Kooli uus õppetava – tehnoloogia ja õpetamine” (loe allpool). Algklasside õpetajad osalesid mitmel koolitusel – õpetajad Maie, Krista, Anneli ja Aili olid Otepääl keeleõppekoolitusel (loe allpool) ning õpetajad Krista ja Anneli koolitusel “Loodusõpetuse õpetamisest I ja II kooliastmes” (loe allpool). Ühiselt oldi koos oma koolis metoodilisel seminaril – täideti motivatsiooniküsitlus, kuulati ja jagati mõtteid koolitustelt, peeti nõu 5.klassi lõimingu arendamise üle, tuletati meelde Picasa võimalusi fotode töötlemisel ning õpiti internetti fotosid üles laadima (google+ või drive).  “Tervisedenduse tulemuslikkus Eesti koolides” Osalesin 20.10.14 Tartus, AHHAA keskuses aset leidnud projekti „Tervisedenduse tulemuslikkus Eesti koolides“ uuringu tulemusi tutvustaval infopäeval. Tartu Ülikooli haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskuse eestvedamisel viidi kolme aasta jooksul Eesti 52 üldhariduskoolis läbi mitmeosaline uuring, milles keskenduti kuuendate klasside õpilaste tervisekäitumisele (näiteks kehaline aktiivsus ja toitumine, liiklus-, tule- ja veeohutus, uimastavate ainete proovimine ja tarvitamine ning seksuaalkäitumine) ja riskikäitumist mõjutavatele isiklikele, sotsiaalsetele ja keskkondlikele teguritele, aga ka sellele, kuidas koolid on korraldanud tervisedendusega seotud tegevused. Infopäevadel tutvustati uuringu esmaseid tulemusi ning nende baasil välja töötatud soovitusi koolidele. Muuhulgas käsitleti seda, kas ja milliseid erinevusi esineb maa- ja linnakoolide või eesti- ja venekeelsete koolide õpilaste tervisekäitumises ning kas on erinevusi poiste ja tüdrukute tervisekäitumises. Lisaks arutati, kas tervisedenduslike koolide võrgustikus osalevate koolide õpilaste tervisekäitumine erineb võrgustikus mitteosalevate koolide õpilaste käitumisest. Arutelude käigus mõtestati ühiselt saadud tulemusi ja anti osalejatele võimaluse jagada häid kogemusi tervisedendusliku koolielu korraldamisel. TerVEKool projekti eesmärk – uuringu eesmärgiks on kaardistada hetkeolukord 6. klassi õpilaste tervisekäitumises ja koolides läbiviidavates tervisedenduslikes tegevustes. Just selleks vanuseks on välja kujunemas ja juurdumas tervisekäitumuslikud harjumused, kuid selles eas on noored väga vastuvõtlikud nii halbadele kui ka headele teguritele. Uuringuga selgitatakse välja õpilaste erinevate tervise ja ohutuse valdkonna riskikäitumist mõjutavad tegurid, millele oleks efektiivsuse tõstmiseks koolis vaja enam tähelepanu pöörata. Töö tulemusena valmivad hindamisvahendid, mis võimaldavad ka edaspidi hinnata koolides tehtavaid tervisedenduslikke tegevusi ja nende tulemuslikkust ühelt poolt iga riskikäitumise osas eraldi, aga teiselt poolt ka õpilaste ja kooli tasandil tervikuna. Uurimuse käigus leitud teadmised võimaldavad välja töötada efektiivsemaid meetodeid laste tervise- ja ohutu käitumise mõjutamiseks. Loe rohkem siit. Janika Kilk “Hea kool kui kiusamisvaba kool” Tutvustati konkursi “Hea kooli rajaleidja” tingimusi, sellel aastal keskendutakse koolikiusamisele. Anti näpunäiteid koolide eneseanalüüsi teostamiseks (keskenduda vaid ühele valdkonnale), räägiti kiusamisest (põhimõtted, ennetamine, kuidas sekkuda) ja rõhutati, et koolil peaks kindlasti olema välja töötatud samm-sammuline plaan kiusamisega toime tulemiseks, samuti selle ennetamiseks. Mulle tundus, et meil selles vallas veel tegemist küllalt. Eelmise aasta Väärtuskasvatuse koolid, Tabivere Põhikool ja Peetri Lasteaed-Põhikool, tutvustasid oma töökorraldust ja tegemisi väärtuskasvatuse koha pealt. Kuulsime palju vahvaid ideid, mida ka ise võiks järgida. Oli kasulik koolitus. Lembi Oja IKT sügiskonverents “Kooli uus õppetava – tehnoloogia ja õpetamine” Osalesin rühmas “Digiajastu koolijuhid”, kus tutvustasid IKT arengut oma koolis Gustav Adolfi Gümnaasiumi ja Lilleküla Gümnaasiumi haridustehnoloogid. Sain teada, et koolide algklassides on 1 kord nädalas ainekeskne arvutitund. 5.klassis on arvutitund, kus tutvustatakse termineid ja valmistatakse õpilasi ette uurimistööks. IKT lõiming ainekavades. Robootikatund. 6.klassis e-Raamat. 7.klassis esitlused. Koolielu kajastamine, tegevuse planeerimisokuse kujundamine ja vastutuse võtmine. Riik püüab leida vahendid, et IKTvahendid jõuaksid kõikidesse koolidesse. Osalesin töötoas “Parimad näited IKT vahendite kasutamisel õppetöös”. Vaata ettekandeid HITSA Innovatsioonikeskuse kodulehelt. Konkurss “Täna samm, homme teine 2014”. Mulle meeldis informaatika tund 5.klassis. Sõnum õpetajatele – nutivahendeid me vältida ei suuda, aga millised teed on nende kasutamiseks õppetundides? Huvitav väljakutse õpetajatele ja kindlasti huvipakkuv õpilastele. Miia Pallase

MIDA ÕPPISID PÜHAJÄRVE KOOLI ÕPETAJAD SÜGISVAHEAJAL 20.-24.oktoobril olid meie kooli õpetajad õpihimulised ning kasutasid erinevaid võimalusi enesetäiendamiseks. Kehalise kasvatuse õpetaja Janika osales infopäeval “Tervisedenduse tulemuslikkus Eesti koolides” (loe allpool). Inglise keele õpetaja Lembi käis...

PIPI LASTEAIA 21. SÜNNIPÄEV

PIPI LASTEAIA 21. SÜNNIPÄEV

PIPI LASTEAIA 21. SÜNNIPÄEV 15.oktoobril sai Pipi lasteaed 21-aastaseks. Aasta eest kolisime uutesse rühmaruumidesse. Nüüd saame öelda, et lasteaia elukorraldus on muutunud paremaks ja lastele mugavamaks. Pidusidki on kergem korraldada, sest aulasse, kuhu kaks...

PÜHAJÄRVE LASTEAED HELLENURME VESIVESKIS

PÜHAJÄRVE LASTEAED HELLENURME VESIVESKIS

PÜHAJÄRVE LASTEAED HELLENURME VESIVESKIS Selle veerandi viimasel päeval külastas Pühajärve lasteaia liitrühm Hellenurme vesiveskit, mis on ainus töötav vesiveski Eestis. Veskiemand Mae Juske lahkel juhatusel jalutasime pea 150-aastase vesiveski ümber ja kuulasime vee rahustavat...

PROGETIIGRI ÕPILASKONKURSS “TULEVIKU ÕPPERUUM 2050” 

PROGETIIGRI ÕPILASKONKURSS “TULEVIKU ÕPPERUUM 2050” 

PROGETIIGRI ÕPILASKONKURSS “TULEVIKU ÕPPERUUM 2050”  16.oktoobril toimus Tõrvas ProgeTiigri programmi raames konkurss, mille läbiviijaks on HITSA (Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus). See esmakordne konkurss pakub noortele võimalust tehnoloogias ennast proovile panna. Üritust juhtis Tõrva gümnaasiumi õpetaja Valdeko...